رونمایی از کتاب یک صفحه ای جدید در ابرکوه
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 28 بهمن 1397
    
تعداد بازدید: 3570
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/11/28
منبع : ایرنا
همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی انجام شد


رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه، گفت : هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، از کتاب‌های «تک‌برگی» و «ستارگان ولایت» آثار نویسندگان ابرکوهی رونمایی شد.
 
همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی انجام شد


رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه، گفت : هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، از کتاب‌های «تک‌برگی» و «ستارگان ولایت» آثار نویسندگان ابرکوهی رونمایی شد.
 

قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : هم‌زمان با این هفته آیین رونمایی از کتاب‌های طرح تک‌برگی سید مهدی میرعظیمی و ستارگان ولایت در شهرستان ابرکوه به نویسندگی رضا ربانی در همایش کتاب برگزار شد.

برزگر همچنین تقدیر از برگزیدگان جشنواره رضوی، نشست‌های کتاب‌خوان، جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، بازدید مسئولین، دانش آموزان و علاقه‌مندان از کتابخانه‌های شهرستان، مسابقات مختلف با موضوع کتاب، نمایشگاه کاریکاتور، تقدیر از کتابداران ابرکوه، عضویت رایگان در روزهای پنج‌شنبه گذشته و شنبه 26 آبان، حضور کتابداران در مدارس و اهدا کتاب به دانش آموزان و بیان مزایای مطالعه، را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان ابرکوه عنوان کرد.

وجود 90 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های ابرکوه
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه، به وجود بیش از 90 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های شهرستان، اشاره کرد و گفت : تعداد 5 هزار و پانصد نفر جمعیت ابرکوه عضو هفت کتابخانه فعال سطح شهر هستند.

وی، ضمن بیان برنامه‌های متنوع فرهنگی که توسط عوامل و فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در طول یک سال گذشته در ابرکوه اجرا شده است، تأکید کرد : این برنامه‌ها که باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزارشده‌اند، تأثیر مطلوبی در جذب علاقه‌مندان به این بخش داشته است.

افزایش 60 درصدی شرکت‌کنندگان ابرکوهی در جشنواره رضوی
برزگر ادامه داد : ثمره این برنامه‌ها افزایش و حضور 60 درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات کتاب‌خوانی جشنواره رضوی بود، که از تعداد یک هزار و 800 نفر شرکت‌کننده انتخاب برگزیدگان کشوری و استانی از شهرستان ابرکوه نتیجه آن شد.

انتهای پیام/ف

 

از   0   رای
0

  نظراتـــــ