تعداد بازدید: 2274
زبان : فارسی

رادیو یک صفحه‌ای، سوغات شیراز برای فرزندان ایران

تاریخ درج خبر : 1400/9/27

آئین رونمایی از رادیو یک صفحه‌ای با حضور معاونین آموزشی و پرورشی، کارشناس مسئولان، کارشناسان منطقه، گوینده‌های رادیو یک صفحه‌ای و جمعی از فرهنگ‌وران و فرهنگیان در سالن برهان منطقه ۳ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ در این مراسم که با همکاری معاونت پژوهش منطقه و انتشارات یک صفحه‌ای برنامه ریزی شده بود به بررسی نقش داستان در آموزش، پرورش و فرهنگ شهروندی پرداخته شد.
سید مهدی میرعظیمی ایده‌پرداز و نویسنده‌ی کتاب یک صفحه‌ای در آغاز این مراسم ضمن برشمردن این رادیو به عنوان سوغات شیراز برای همه فرزندان ایران، به معرفی رادیو یک صفحه‌ای و گستره‌ی مخاطبان، اهداف و دست‌آوردهای آن پرداخت.
وی به تهیه‌ی برنامه‌های رادیو یک صفحه‌ای با استفاده از تخصص گویندگان حرفه‌ای اشاره کرد و ادامه داد گستره‌ی مخاطبان ما کلیه‌ی افراد بینا و نابینا، حتی با تبدیل این داستان‌ها به زبان اشاره از این پس افراد ناشنوا هم جز و مخاطبین ما قرار خواهند گرفت.
وی در پایان صحبت‌های خود از حمایت‌های معنوی صَفری مدیر منطقه، صباغها معاونت پژوهش و نقیب سادات مدیر دبستان مفتح و همکاری شرکت طراحی وب زئوس به‌عنوان حامی این رویداد قدردانی کرد.
در ادامه این برنامه یارمحمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز به نقش داستان در پرورش دانش‌آموزان اشاره کرد.
نقیب سادات مدیر دبستان شهید مفتح نیز با روایت تجربه‌های مثبت خود از کتاب یک صفحه‌ای و همکاری با این مجموعه به تاثیرات مثبت داستان و قصه در کودکان و نوجوانان پرداخت و از همکاران و دانش‌آموزان خواست تا در این طرح مشارکت فعال داشته باشند.
احتشامی مجری کارشناس برنامه و اسعد سامانی و سیاهی گوینده‌های رادیو نیز به ایراد نظرات خویش پرداختند و داستان را تنها راه انتقال مفاهیم مفید به کودکان و نوجوانان برشمردند.
گفتنی است بیش از ٢٥٠ مهمان از طریق برنامه‌ی شاد در این مراسم حضور داشتند.
مدیران محترم مدارس جهت بهره گیری از خدمات مجموعه‌ی کتاب یک صفحه‌‌ای و برای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی می توانند با کارشناسی پژوهش منطقه ۳ تهران تماس حاصل فرمایند و برنامه‌های این رادیو را از طریق وب‌سایت رادیو یک صفحه‌ای دنبال کنند.

۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸

https://fars.farhang.gov.ir/fa/news/613599

از   1   رای
6

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.